Ridabu - Valdres FK » Black River Park » 26. mai 2024 14.00
26. mai 2024 14.00
Valdres FK  -  Kolbu KK

Ettmålsseier i Trysil

Valdresdamene tok den lange turen til Nordre Trysil på lørdag. Til tross for tap de siste tre bortekampene på gressbanen i Trysil, hentet laget hjem tre poeng.

I det 8. minutt satte Marte Opheim ballen i mål etter et mønsterangrep som endte i et innlegg fra Marie Halden. Etter 15 min hadde vi litt problemer med press på ballfører og Nordre Trysil satte en langball over vår keeper.

Etter 24 minutt tok vi ledelsen ved Mari Nyhagen som satte ballen ned i hjørnet forbi keeperen. Vi tok pause ved 2-1, etter en litt kaotisk omgang der de fleste måtte justere seg etter uvante forhold på Jordet Stadion.

Seks minutter ut i 2. omgang utligner Nordre Trysil med nok et langskudd. Resten av 2. omgang kjemper begge lag, men vi trekker det lengste strået og Karianne kjemper ballen inn i målet i det 83. minutt med assist fra Tiril Østgård.

Tross en dårlig dag på jobben, og statistikken i mot, var det deilig og fortjent med tre poeng.

Tusen takk til Strand Transportopplæring ved Kjell Erik Strand som sponset oss med buss og godt selskap!

Laget:
Christina Liom - Marie Halden, Kristin Bråten, Tiril Hilmen, Ingrid Elise Bråten - Mari Rosendahl Nyhagen, Marte Opheim, Monica Strand, Emma Remme Øverseth, Ingrid Kirkeengen Skrindsrud - Karianne Nyhus.

Innb:
Solveig Skattebo (45. min for IE Bråten)
Tiril Østgård (46. min for Skrindsrud)
Ingrid inn igjen (70. min)
Karoline Myrvold (80. min for Hilmen)
Line Kjensrud (83. min)

mandag 20.05 kl. 15.00