Valdres FK - Toten » Gjensidigebanen KG » 4. august 2024 17.00
Valdres FK 2 - 2 Gran
Israil Edilsultanov: 3 mål
Viktor Rotevatn Dahlen: 3 mål

Ingen god åpning for damene

Valdres-damene fikk ikke den starten på årets sesong som de hadde ønsket seg. På Blåbærmyra ble det hele 1-6 mot Lillehammer, etter at det stod 0-0 til pause.

Hjemmelaget hadde vinden i ryggen i første omgang og holdt godt følge med Lillehammer. Men etter bare fem minutter av andre omgang hadde Lillehammer gått opp til 3-0, og siden ble det bare verre. Valdres' redusering kom helt på slutten av kampen ved 15-årige Ingrid Kirkeengen Skrindsrud.

- Spillemessig var vi ikke så mye dårligere. Lillehammer vant de viktige duellene i dag, og så brutalt ble det, sa trener Joakim Wiik til avisa Valdres etter kampen. Wiik opprettholder målsettingen om å komme blant de seks beste i avdelingen.

Laget får anledning til å reise kjerringa - eller skal vi si mannen? - alt førstkommende torsdag da Eina/Bøverbru/Reinsvoll kommer på besøk.

Valdres FK: Andrea Skattebo, Ingrid Elise Bråten, Line Lokreim Bolstad, Anniken Solheim, Camilla Ringen, Andrea Kjeldsrud, Sigrun Lunde Skattebo, Birgit Liekren Hovi, Ingrid Kirkeengen Skrindsrud, Manon de Vries og Anja Kampen Hamre.
Innbyttere i 2. omgang: Monica Strand, Eva Kristin Skattebo.

Valdres FK - Lillehammer
lørdag 17.08 kl. 15.00