Ridabu - Valdres FK » Black River Park » 26. mai 2024 14.00
26. mai 2024 14.00
Valdres FK  -  Kolbu KK

Gamle helter er tilbake!

Daglig leder Kjell Mære bekrefter i ettermiddag at Terje Sanne, Steffen Rabben og Henrik Fossholt har sagt ja takk til å stille opp for Valdres FK ut sesongen. Klubben er også i samtaler med Andres Ellingssæter, som var innom klubben såvidt under Ole Skouboe, og også "Baja" Rundbråten. Det er tvilsomt om "Baja" kommer til å spille, men han kommer i alle fall til å bidra på treninger og i miljøet.

Terje Sanne var, som alle vet, den store spilleren da Valdres rykket opp til andre divisjon og de første sesongene deretter. Siden gikk han til Bærum, men etter mange skader valgte han å legge opp for et par sesonger siden. Henrik Fossholt har derimot spilt fotball helt opp til dags dato for Holmen i andre divisjon. Steffen Rabben var også en av opprykksheltene fra 2007, med to scoringer i den avgjørende kampen mot Hamkam 2 på Børstad. Så vidt vi vet har han  i det siste oppholdt seg i Dublin, Irland.

Alle de tre skal være klare til helgens kamp mot Raufoss, så fremt alle skjemaer blir undertegnet. Så spørs det om fungerende trener Joakim Wiik mener at de er i god nok form til å gi unggutta kamp om en plass i førsteelleveren.

3300838121_1527047a.jpg

Terje Sanne (t.v.) og Steffen Rabben (t.h.) scoret to mål hver i den avgjørende opprykkskampen høsten 2007. Nå er de tilbake i Valdres-trøya.( Foto Oppland Arbeiderblad)

mandag 20.05 kl. 15.00
Valdres FK 2 - Vang FK