Gjøvik-Lyn 2 - Valdres FK » Gjøvik stadion » 13. mai 2024 19.30
Hamar IL  -  Valdres FK jr
Børstad Kunstgress

Langtur resulterte i 3 poeng

Etter et par frustrerende uker med mange kamper fikk Valdres FK-damene igjen for blodslitet når de tok alle tre poengene på årets seigeste bortetur i Nordre Trysil lørdag.

Etter to bitre tap på rad i kamper vi hadde fortjent mer var det innbitte damer som dro på langtur til Jordet stadion lørdag. Vi hadde bare 11 spillere med oss på tur, men de 11 viste at det holder lenge med 11 spillere om man jobber sammen og kjemper hele veien.

Til tross for røff behandling fra hjemmelaget hvor det oppstod småskader og kramper i flere legger mot slutten dro damene i land en 0-1 seier etter at Andrine Kassel kriget frem ledermålet en halvtime ut i første omgang.

Andre omgang bød på mer fysiske utfordringer enn taktiske, men jentene stod i det og dro seieren i land etter å ha lært av de siste kampene og styrte tempoet på en helt annen måte denne helga.

Vi stilte med følgende lag:

Matchposter Trysil

torsdag 09.05 kl. 15.00