Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2
Israil Edilsultanov: 1 mål

Seier i årets første treningskamp for juniorene

Valdres FK junior spilte kamp mot Nordre Land i Valdres Storhall lørdag. Det endte med seier.

- Jeg er godt fornøyd, sa trener Vegard Bråten, etter å ha sett at gutta hans vant 0-1 mot Nordre Land. Målet var det August Dygd Moberg som satte inn i første omgang.

Dro i land seieren
Det var en forholdsvis jevn batalje mellom de to lagene, men der valdrisene viste seg å være hakket bedre.
- Vi har en stall på rundt 20 spillere og trener to ganger i uka, så får vi se om vi øker på etter hvert, men det er også noen som nok kommer til å hospitere opp på seniorlaget, sa Bråten etter kampen.

Han stod på sidelinja og så at laget hans dro i land seieren. På motsatt side var det  en del publikummere og flere ga uttrykk for at det var godt å kunne komme seg «ut» og se en fotballkamp igjen.

Vinterserien
Kampene lørdag og søndag var en del av Vinterserien, som er et samarbeid mellom Fagernes IL og Valdres Storhall. Vinterserien vil bli spilt som et normalt seriespill, der lagene er delt i flere serier basert på nivå. Da dommer Morten Huset blåste av kampen, stod det 0-1 på tavla og seier til valdrisene.

Bilde: Valdres FK junior: Første rad fra venstre: Lars Arne Klosbøle Kolstad, Birk Østgård, Harald Hougsrud, Damonn Rey Holtemann, Jon Sebastian Melby, Hanibal Amanuel, Marius Lyseng, Fredrik Jemterud Solberg og Kusai Hijazi. Andre rekke fra venstre: Kristoffer Veka, Mouayad Akil, Luka Dominik Vladovic, Bjørnar Kjellmann , August Dygd Moberg, Mohammed Alsahaban, Shemil Edilsultanov, Markus Rudi-Enger, Andreas Haugen og trener Vegard Bråten. FOTO: Geir Helge Skattebo

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land