Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Målrik sesong på Myra ga dyr målspons!

Da er seniorlagene ferdige for i år og antall mål er summert. Damelaget scoret 38 mål og herrelaget scoret utrolige 106 mål. Til sammen altså 144 scorede mål denne sesongen! De som var med oss som «målsponsor» i år, fikk anledning til å tippe hvor mange mål det kom til å bli totalt. De som kom nærmest kunne vinne fine premier. I tillegg ble det satt opp ett valgfritt beløp pr. mål som ble scoret. Det varierte fra kr. 1,- til kr. 20,- pr. scoret mål. Alle våre målsponsorer vil få en sms av oss ganske snart. I tillegg sender vi utregnet totalsum som ett Vipps-krav om ikke så altfor lenge. De som ikke har Vipps, kan betale via bankkonto 2320.17.79820. Ta kontakt, så får du «ditt» beløp.

De som tippet nærmest det riktige antall scorede mål var:

1.    Knut Walther Baldersheim, som får ett par Crispi fjellsko type «Valdres» (verdi 3500,-) gitt av Fagernes Sportsforretning (Intersport)

2.    Synnøve Gabrielsen, får ett gavekort hos Byggmakker à kr. 500,-

3.    Tørris Holde, Jan Lyngstad og Torstein J. Dahlen får hvert sitt gavekort à kr. 500,- hos Fagernes Handelsstand.

Ta kontakt med Christian Blix-Nilsen for å få premien din. Vi gratulerer!

Tusen hjertelig takk til alle som har vært støttespillere/målsponsorer i år. Håper mange vil bli med på dette neste sesong også. Har du spørsmål, så ta kontakt med Nina (90662092) eller Oddvin (92459590) eller evt. den som "vervet" deg.

Hilsen fra oss i Valdres FK

onsdag 24.04 kl. 19.29