Målspons Valdres FK 2021

Tipp hvor mange mål Valdres FK sitt herre- og damelag kommer til å skåre i løpet av høstsesongen 2021!

Kupongen for Målspons kan lastes ned her

I høst vil Valdres FK herrer spille 12 kamper i 4. divisjon, mens Valdres FK damer skal spille 10 kamper i 3. divisjon. Så det skal til sammen spilles 22 kamper i høst.

Den personen som tipper riktig antall mål vinner et gavekort hos Intersport på kr 2000,-. Er det flere som får rett, fordeles gavekortet jevnt på vinnerne. Om ingen tipper riktig, blir det loddtrekning med alle deltagere om hvem som vinner! Når sesongen er ferdigspilt vil vi formidle på vår Facebookside hvem som er tippemesteren i Valdres!

Som målsponsor betaler du X antall kr pr mål (kr 10,- er minimum) Det er mulig og få tilsendt faktura etter sesongen, eller så kan du vippse etter sesongen til vippsnr. 524033 (Valdres FK Målspons 2021).

Fyll ut «kupongen» under og lever til oss, enten på første hjemmekamp, eller på mail til post@valdresfk.no! Vi vil også skrive ut skjema og ha tilgjengelig på den første hjemmekampen til herrene, om du vil fylle det ut da. Ellers ta kontakt med klubben om du ønsker å få skjemaet tilsendt!

Tippefrist er fredag 13. august kl 22:00! Det vil si rett i etterkant av første seriekamp for herrelaget.

NB! For å kunne være med i konkurransen om gavekort må man ha betalt inn sin avtalte sum i etterkant av sesongen når man får beskjed om dette.

Kupongen for Målspons kan lastes ned her

PS: Om du ikke får lastet ned skjemaet, kan du sende inn det vi etterspør fra skjemaet i en enkel e-post til samme mailadresse eller til Valdres FK i Messenger (privat melding) på Facebook. (Det du må ha med da er: Antall mål Valdres FK skårer i høst, summen du vil sponse med per mål, navn, adresse, telefon og om du vil betale med faktura eller vipps).