Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

SpareBank 1 Hallingdal Valdres er med videre på laget

Markedsansvarlig i SpareBank 1 Hallingdal Valdres, Marianne Dusegard, og Simen Høglien fra Valdres FK tar et bekreftende håndtrykk som bevis på videre samarbeid mellom den lokaleide sparebanken og fotballklubben.

Sparebank 1 Hallingdal Valdres har vært med som samarbeidspartner siden 2012, de de fusjonerte med Øystre Slidre Sparebank. Øystre Slidre Sparebank var vår samarbeidspartner før dette også. Det er dermed en trofast og sterk samarbeidspartner vi har med oss videre inn i sesongen 2020.

SpareBank 1 Hallingdal Valdres er en regional selvstendig sparebank med lokal forankring. De har kontorer flere steder i Valdres og røttene er dypt plantet i regionen. Overskuddet av driften går tilbake regionen, noe dette samarbeidet er et levende bevis på dette. Velg SpareBank 1 Hallingdal Valdres som din lokalbank du også, så er du med på å drifte mange lag og foreninger i vår region.

Vi takker for at enda en lokal og trofast samarbeidspartner er med videre på laget vårt. Dette er vi i Valdres FK utrolig glade og takknemlige for, og gleder oss til den kommende sesongen.