Vinnerne av Valdres FK sitt Billotteri 2018 er klare!

Trekningen i Valdres FK sitt billotteri er foretatt og vinnerne er klare. Årets bilvinner ble Gerd Hansebråten fra Aurdal, mens DNT Fondsbu hadde kjøpt loddet som gav en hvilestol i premie.

Daglig leder i Valdres FK overrakte denne uka bilen, en KIA Stonic til en verdi av 276 400,-, til den heldige vinneren, som forteller at hun har tradisjon for å støtte klubben med å kjøpe ett lodd hvert år. - Å stikke av med hovedpremien i lotteri er imidlertid en ny erfaring for den glade vinneren, som ennå ikke helt har bestemt seg for om hennes 21 år gamle Mitsubishi skal byttes ut til fordel for en ny gul KIA.

Valdres FK gratulerer vinnerne og takker alle som har støttet klubben ved å kjøpe lodd! En stor takk går også til Autohuset Fagernes og Bohus Møbelhuset Leira som har levert premiene til årets lotteri.