Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Sjanseløse mot serielederen

Valdres møtte i dag serieleder Fart 2 på Blåbærmyra. Hedmarkingene stilte et meget sterkt lag, og Valdres var aldri i nærheten av poeng i oppgjøret som endte 0-4. Bildet: Lagkaptein Andrea Kjeldsrud

Valdres - Fart 2  0-4   (0-3)

Det var klart fra første stund hvem som var beste laget på Blåbærmyra i dag. Fart - som holder til like utafor Hamar - lå et hakk over våre jenter når det gjaldt balltempo og pasningskvalitet. Det var kort og godt kvalitetsforskjell på lagene, selv om valdresjentene gjorde sitt beste for å demme opp. Noen sjanser greide vi også å spille oss til, men det var aldri tvil om hvor poengene kom til å havne. 0-3 stod det til pause, mens serielederen nøyde seg med ett mål i andre omgang.

Fart 2 imponerte publikum i dag, og det er ingen grunn til å henge med hodet etter tap mot en meget god motstander!DSC_5780.JPG

Birgit Liekren Hovi

Laget: Andrea Skattebo, Tiril Hilmen, Anniken Solheim, Eva K. Skattebo, Sigrun Lunde Skattebo, Ingrid Elise Bråten, Monica Strand, Andrea Kjeldsrud, Anja Kampen Hamre, Birgit Liekren Hovi og Kristin Bråten.

Innbyttere: Kamilla Ringen, Marte Opheim, Solveig Skattebo og Ingrid Skrindsrud