Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2

Hovli Auto og VIGAS støtter Valdres FK

Hovli Auto og VIGAS er nye sponsorer for Valdres FK i sommer. Hovli får sitt navn på buksene til laget, mens VIGAS skal markeres på sokkene.

Hovli Auto på Leira er et velkjent lokalt firma som nå har bestemt seg for for å støtte klubben. Motytelsen er altså reklame på buksene, samt diverse andre steder der klubben profileres. Firmaet har holdt til på Leira siden 1989 og tilbyr salg av nye og brukte biler samt alt innen reparasjon.

VIGAS står for Valdres Industrigulv AS. I likhet med Hovli Auto holder de til på Leira, og har spesialisert seg på legging og vedlikehold av alle typer gulv. Firmaet utfører oppdrag over store deler av østlandet. Avtalen med Valdres FK gjelder foreløpig for den resterende delen av 2017, men firmaet er åpne for å fortsette samarbeidet neste år.

Valdres FK er svært glade for å få Hovli Auto og VIGAS med på laget, og håper at samarbeidet vil være til glede for begge parter!

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land