Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Storseier for juniorene

Valdres begynte litt rufsete i dag, ifølge trener Ole Anders Ulven. Hjemmelaget slapp til med enkelte sjanser, men på den annen side hadde valdrisene også flere gode muligheter. Men mål ble det ikke før helt på slutten av omgangen da Jonas Hauge headet en corner i nettet.

I andre omgang ble det etterhvert klart at hjemmelaget hadde løpt fra seg, og målene trillet jevnt inn for Valdres:

0 - 2 17 min:  Sindre L. Bolstad legger inn og Marius Bråten setter ballen i mål.

0 - 3 20 min: Jonas Hauge trer igjennom til William Nissen som setter ballen opp i motsatt kryss.

0 - 4 35 min: Sindre spiller fram William, som denne gangen setter ballen i korthjørnet.

0 - 5 40 min: Sindre til Sondre Evensen og videre i mål.

0 - 6 47 min: Corner som blir plukket opp av Erlend Sæbu på bakre stolpe. Sæbu skrur den inn til Sindre Lokreim Bolstad som header den i mål.

Ole Anders Ulven mener at det lugget litt for Valdres den første timen i dag. Laget slet med timingen, ble litt utålmodige og gikk ofte i offside. Det var noe unøyaktighet som gjorde at en måtte vente en stund før det løsnet med skåringene. - Men gutta fortsatte å prøve, sier Ulven, og skal ha ros for at de stod på kampen ut.

Valdres leder med dette tabellen tre poeng foran Kongsvinger.