Loddsalget godt i gang

Loddsalget til årets billotteri er godt i gang. På Amfi Valdres holder Espen Sundvoll til tre dager i uka og han kan fortelle om bra salg så langt

Espen Sundvoll er blant klubbens aller ivrigste loddselgere, og har nå fast base hos Amfi på Leira torsdager, fredager og lørdager fra 12 til 16. Sundvoll forteller at salget går bra, og at det ser ut til å være lettere å selge lodd i år enn i fjor.

DSC_9782.JPG

Dette kan jo skyldes at Valdres FK har gått opp et hakk når det gjelder førstepremien. Årets hovedgevinst er en Kia Sportage verdt 340.000 kr. Nytt av året er det at loddsalget startet så tidlig, og daglig leder Gunnar Dahlen håper dette vil føre til at alle loddbøker er tomme når trekningen skjer rett over jul. Dahlen berømmer Espen Sundvoll, som også i år gjør en kjempeinnsats for å skaffe penger i klubbkassa.

Det er også mulig å få kjøpt lodd hos Narvesen, dersom du ikke skulle treffe Espen.