Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

To poeng tapt

Valdres så ut til å gå mot sin femte strake seier lørdag, men måtte ta til takke med uavgjort etter at Skedsmo greide å utligne fem minutter på overtid.

Valdres tok ledelsen med en skåring av det sjeldne slaget: Aidan Hawtin fikk ballen omtrent på midtstreken, satte opp en voldsom fart og smelte til fra tjue meter. Ballen så ut til å gå på utsida av stanga, men skrudde innover og havnet helt oppe i vinkelen. Uten tvil årets skåring på Blåbærmyra!

Aidan Hawtin så lenge ut til å bli matchvinner.

Valdres fortsatte med godt spill og mange sjanser, både i slutten av første omgang og begynnelsen av andre. Men etterhvert ble sjansene sjeldnere, Skedsmo kom lengre opp på banen og Valdres ble opptatt av å sikre seieren. Fem minutter på overtid fikk de til et innlegg inn i feltet, ballen ble headet ned og ekspedert inn i Valdres-målet. Dermed 1-1, og Skedsmo kunne reise hjem med et noe heldig poeng.

Valdres viste mye godt spill lørdag, og produserte som vanlig mange sjanser. Men innafor motstanderens 16-meter greier vi for tida ikke å etablere noen virkelig trussel. Dermed blir det ofte avslutninger fra distanse, som en god keeper oftest greier å ta seg av.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land