Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Takk til alle som bidro!

Daglig leder Gunnar Dahlen ønsker å takke alle som bidro til ar det ble en fotballfest på Blåbærmyra onsdag: publikum, unger, frivillige, sponsorer og alle som gjorde en innsats for klubben. Til tross for tapet er Dahlen veldig godt fornøgd med arrangementet.

Det var fulle tribuner og god stemning gjennom hele kampen. Valdres FKs daglige leder kan likevel ikke stikke under en stol at han synes det var ergelig med Sogndals to raske skåringer. - Det var nok slik at en del av lufta gikk ut av oppgjøret da. Men gutta skal ha ros for at de stod på til siste slutt og ga publikum grunn til å juble med en flott skåring på tampen.

Økonomisk sett ga kampen et godt tilskudd til drifta av klubben. Dahlen forteller om en omsetning på ca.72.000 kr. Salg av patriotkort kommer muligens i tillegg; Dahlen hadde ikke full oversikt over dette da vi snakket med ham torsdag. I tillegg kommer 50. 000 fra forbundet for selve deltakelsen i første runde. Rundt regnet kan en derfor gå ut fra at klubben sitter igjen med ca. 100.000 i netto etter cupdeltakelse.

Valdres FK er også i gang med ytterligere to inntektsbringende tiltak: Billotteriet og internettauksjonen. Det er nå mulig både å få kjøpt lodd til en ny Kia Sportage og delta i budgivingen på forskjellige varer via vår facebook-side. Vi kommer tilbake med en nærmere informasjon om auksjonen om noen dager, men det er ingen grunn til å vente med å gi bud.