Keeper søkes

Juniorlaget søker keeper til sin treningsgruppe. Er du keeper? Kanskje er Valdres FK en klubb for deg?

Valdres Fk ønsker med sitt juniorlag å favne flest mulig. I treningsgruppen, som teller 12-14 i en alder mellom 15-18 år, er det gutter med ulike ambisjoner og nivå. Du må med andre ord ikke være et rått talent for å delta hos oss, men du må være treningsvillig og utviklingsorientert.

Juniorlaget trener tre fellesøkter i uka. I tillegg til dette kommer mulighet for å hospitere med A-laget, samt at flere av våres spillere går idrettsfag med toppidrett fotball på Valdres videregående skole (VVS). Treningsmegden og utfordringer vil med andre ord kunne tllpasses etter ambisjoner og nivå. Skulle du f. eks. være interessert i å kombinere skole med fotballsatsing har klubben en tett dialog med VVS som sikrer en helhetlig oppfølging. For spillere både i og utenfor Valdres er dette en god totalpakke. Treningsforholdene har aldri vært bedre i Valdres Storhall.

Interessert? Kontakt: oleanders@valdresfk.no eller 990 46 698