Dan spiller for Valdres FK i 2016!

Dan Mönell tar en ny sesong med Valdres FK. Dette er klart etter at den svenske landslagsspilleren skrev under kontrakten i dag.

Mônell ble toppscorer for Valdres FK sesongen 2015, og ble også kåret til årets spiller. I vinter har han stort sett vært beskjeftiget med å spille futsal for Sverige og IFK Gôteborg, og har ifølge rapportene imponert stort begge plasser.

Valdres FK er svært glade for at fjoreårets ledende spiller nå ønsker å ta et nytt år i klubben. For ungdommene i laget er det viktig å ha med erfarne folk til å gå foran, både på trening og i kamp. Med Jonas Jørgensen på plass i forsvaret og Dan Mönell i angrep, er mye av grunnlaget lagt for å få et slagkraftig lag også sesongen 2016.

Kontrakten gjelder for ett år.