Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2
Israil Edilsultanov: 1 mål

Vinn eller forsvinn mot Korsvoll

Kampen mot Korsvoll lørdag blir avgjørende for om Valdres greier å henge med i toppen av tabellen. For motstander Korsvoll er situasjonen akkurat den samme, - bare seier er godt nok.

Både Korsvoll og Valdres står med 39 poeng før helgas runde, fem etter lederlaget Frigg. Det vil si at taperen lørdag definitivt vil være hektet av i kampen om tetplassen.

Trener Atle Johannessen sier at laget ikke lenger fokuserer på opprykk. - Etter at spillere som Jonas Jørgensen, Jostein Hauge Volden, Erlend Flaten, Joakim Wiik, Morten Nerli og Ørjan Sørflaten er borte, kan en ikke regne med at de nest beste skal kunne ta steget opp umiddelbart. Til lørdagens kamp er ytterligere to spillere ute: Øyvind Lund må stå over etter tre gule kort, mens Desmond Chappy var uheldig å brekke armen mot Frigg. For Chappy kommer trolig Joakim Halvorsen inn, mens det er åpent hvem Johannessen velger som midtstoppere. Kanskje kan det ligge an til en overraskelse her?

Det bør kunne blil en underholdende kamp på Blåbærmyra, mellom to lag som begge må satse alt på seier. Skinkelotteri og "treffer du tverrliggeren" fortsetter, så publikum oppfordres til å ta med vel med peeng og finstille skuddfoten. Det er Veikroa og Shell 7/eleven Nes i Ådal som sponser skinka denne gangen.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land