Rabben tilbake mot Røa

Robert Rabben har vendt tilbake og er klar til innsats i kveldens kamp mot Røa. Også Øyvind Lund er tilbake i laget.

Røa har to poeng mer enn Valdres, og begge lag må vinne i kveldens kamp for å henge med i toppen av tabellen. Tabell-leder Frigg spiller ikke før mandag kveld, og har da en tilsynelatende enkel oppgave hjemme mot Skårer.

Robert Rabben er altså tilbake fra de væpnede styrker og går kanskje inn på sin gamle plass på høgre back. Øyvind Lund, tilbake etter karantene, tar trolig plass i midtforsvaret. Forøvrig er Sindre Lokreim Bolstad skadd og uaktuell.

Kampstart er 19.00

xxx

Juniorene har vært i aksjon i midtuka, da det ble 2-2 borte mot Ridabu. Målscorere for Valdres var Andreas Nyhagen og Kasper Dyve på straffe.

Damelaget avslutter sesongen med en vanskelig kamp borte mot Kongsvinger mandag.