Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2
Israil Edilsultanov: 1 mål

Toppkamp avslutter vårsesongen

Valdres fikk en kalddusj mot Hasle/Løren i siste serierunde og datt ned til tredjeplass på tabellen, ett poeng etter Korsvoll og med like mange poeng som Ready. Serieleder Korsvoll har denne helga en vanskelig kamp mot Frigg, slik at det er helt åpent hvem som kommer til å lede avdelingen etter vårsesongen.

For Valdres er lagkaptein Øyvind Lund tilbake etter hjernerystelse. Ørjan Sørflaten må stå over ettersom han har operert nesa, mens Erland Flaten ennå ikke er kampklar etter skade.

Det vil være avgjørende for hjemmelaget om Dan Mönell finner tilbake til scoringsformen. Sammen med landsmannen Haris Heremic har han laget 20 av Valdres sine 24 mål denne sesongen, men i de siste kampene har det stilnet noe. Det har vært skriverier i pressen om at klubber høyere oppe i systemet er interessert i Mônell, men ingenting har skjedd foreløpig. Kanskje blir det proppfullt med agenter på Blåbærmyra lørdag?

NB! For første gang i år kan du oppleve god fotball og godt vær på Blåbærmyra samtidig! Ikke gå glipp av muligheten!

Odds NordicBet:

h   1,85      u  4,75      b 2,75