Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Valdres snudde og vant

Jonas Jørgensen (bildet) var tilbake i dag etter hjernerystelse. Hodet fungerte godt nok til å stange inn 2-1 og dermed tre nye poeng til Valdres.

Jevnaker produserte svært få sjanser i ettermiddag. Men på den ene laget hadde, gjorde de 0-1 etter 32 minutter av første omgang. Valdres hadde et overtak både i spill og sjanser, men greide ikke å utnytte noen av delene i første omgang.

Etter sidebytte tok Dan Mônell tak i kampen. Bare vel fem minutter var spilt da han satte fart på, driblet 2-3 forsvarere og plasserte ballen i mål. Vi har sett det før og får forhåpentligvis se det igjen! Jevnaker var bra med spillemessig i andre omgang, men skapte lite framover. Ti minutter før slutt fikk Valdres corner. Mønell tok med seg ballen og la perfekt inn på hodet til Jonas Jørgensen, og dermed 2-1. Rune Stenslette legger nok ut video av scoringen på facebook!

Valdres virker noe slitne i dag, - ikke rart med tre kamper på ei uke, men det var godt gjort å komme tilbake å snu kampen. Det viser at det er tæl i årets Valdres-lag! Dan Mönell ble fortjent nok kåret til laget beste, mens Erlend Sæbu var konge i lufta og den bakre fireren ryddet godt opp.DSC_1407 - Kopi.JPG

Dagens målscorere

Laget: Kütt, Wiik, Volden, Lund, Flaten, Jørgensen, Sæbu, Mönell, Meldal, Halvorse,, Heremic

Bytte i 2.omg: Sørflaten inn for Halvorsen