Sterk seier på Gjøvik

Juniorlaget stod for en sterk prestasjon da Gjøvik-Lyn ble slått 5-2 onsdag kveld. Kampen var andre kvalifiseringskamp for juniorenes første divisjon.

Trener Frank Evertsen framhever lagspill og samhandling etter triumfen på Gjøvik. Han mener seieren over Gjøvik-Lyn var fullt fortjent. - Vi viste at vi er valdriser, slår Evertsen fast.

Det er ellers en aldri så liten keeperkrise i laget for øyeblikket. Skader gjorde at det var en utespiller som måtte vokte målet på Gjøvik. Vegar Opheim meldte seg sporty til oppgaven og løste den på utmerket vis. Målscorere for Valdres var Joakim Halvorsen 2, Ørjan Sørflaten, William Nissen og ett sjølmål.

Valdres FK har nå fire poeng på to kamper. Siste kvalifiseringskamp går førstkommende tirsdag mot Nordre Land. Valdres greier seg med uavgjort, mens landingene er avhengige av seier for å kvalifisere seg. Møt opp til årets første kamp på Blåbærmyra tirsdag kl. 19.30!

Resultater og tabell: