- Vi sto med lua i handa

Trener Atle Johannessen var i dårlig humør etter at Valdres hadde tapt 2-4 mot Skedsmo i dag. - Vi stod med lua i handa og hang ikke sammen som lag, var trenerens oppsummering av kampen. Keeper Kert Kûtt (bildet)var den eneste Valdres-spilleren som fikk godkjent.

Spesielt første omgang i dag var forferdelig fra vår side, sier Johannessen. Vi være mer på, og ikke stå med lua i handa og vente på motstanderen! Slik sett ble dette en stor nedtur etter den gode kampen mot Hønefoss.

Det var Dan Möell, prøvespiller fra Sverige, og Erland Meldal som laget målene for Valdres. Stillingen ved pause var 2-0 til hjemmelaget, og Valdres-treneren kunne slå fast at Skedsmo vant kampen helt fortjent.

Startoppstilling Valdres:

Kert Kütt

Erlend Flaten  Jostein Hauge Volden   Øyvind Lund        Thomas Brekken

Jonas Jørgensen     Morten Nerli

Joakim Wiik   Haris Heremic     Dan Möell

Ørjan Sørflaten

Bytter:

Erlend Sæbu for Nerli

Erland Meldal for Sørflaten

Joakim Halvorsen for Heremic

Sindre Bolstad for Wiik

Valdres har nåp gått på fem strake tap i vinterens treningskamper. Men en skal likevel huske at dagens motstander er et godt lag, som tidligere har slått lag fra vår avdeling med klarere sifre. Neste helg begynner alvoret med kamp mot Follebu i cupen. Kanskje en gunstig anledning for årets første seier?

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land