Ole Anders Ulven ny juniortrener

Ole Anders Ulven er ansatt som ny juniortrener fra 01.01.2016. Ulven  har undertegnet ettårskontrakt med klubben og tar dermed over etter Frank Evertsen. Bildet: Ulven som trener for damelaget i 2012.

Ole Anders Ulven er langtfra noen ny mann i Valdres FK. Han har fortid som spiller på A-laget (sesongene 2007 og 2008), spillende trener i 3. divisjon og trener for damelaget. Ulven trente damene i fire sesonger, og tok i denne perioden laget fra fjerde til andre divisjon. Som trener har han UEFA B-lisens.

Ole Anders er i dag lærer ved Valdres vidaregåande på Leira, og vil dermed ha ansvaret for mange av juniorene både på dag- og kveldstid. Mulighetene for å få til et helhetlig opplegg skulle dermed være gode.

Den nye treneren er opptatt av god treningskultur, gode holdninger og god struktur i laget. Han ønsker at laget skal ha en tydelig spillestil og at det nå være en rød tråd som går gjennom junior- og seniorlaget. Ulven vil derfor sette seg ned sammen med Atle Johannessen for å komme fram til felles prinsipper og målsetninger.

Valdres FK er svært fornøyd med at Ole Anders Ulven nå er tilbake og klar for ny innsats i klubben!

PS! Vi ønsker også Ole Anders og Solveig til lykke som nybakte foreldre!