Jonas Jørgensen har signert for 2016!

Jonas Jørgensen har utdanning fra Danmark i et fag som tilsvarer norsk vernepleier. Han har nå tatt bachelor-grad, og er på utkikk etter jobb i Valdres. 23. november kommer han til Norge, og vil da sondere arbeidsmarkedet her distriktet. Han vil deretter vende tilbake til København, før han igjen returnerer til Valdres rundt 1. februar, altså i god tid før den nye sesongen starter.

Som vi husker gjorde klubben det svært bra med Jørgensen på laget. Etter at han forlot landet snudde også sesongen for Valdres, som falt fra første til femte plass på tabellen. Selvsagt er det flere forklaringer på dette, men det er ingen tvil om at Jonas Jørgensen var viktig for laget, og at det derfor er svært gledelig at han nå vender tilbake.

Vi ser fram til å se dansk dynamitt på Blåbærmyra også i 1916!

Johannessen fortsetter

Det er også klart at Atle Johannessen fortsetter som hovedtrener for laget. Johannessen har signert for ett år og han får med seg to assistenttrenere. Navnene på disse blir offentliggjort senere.