Vant 8-1 mot Gran

Valdres FK G19 1 vant 8-1 mot Gran på Blåbærmyra fredag kveld.

Til pause sto det 5-0.

Det var et ungt valdreslag fra start i dag. Guttespiller Knut Ole Ranheim sto i mål, Jonas Hauge, Andreas Nyhagen og Arthur spilte på midten mens Ørjan Vilhelmshaugen var banens aller yngste.

14-åringen, som har fått spesialdispensasjon av fotballforbundet for å spille juniorfotball, spilte fra start mot 4 og 5 år eldre spillere fra Hadeland. Sammen med de 16 andre valdresspillerne ble det lagt ned en god jobb i en kamp der vi måtte kjempe for å holde tempoet og kvaliteten oppe.

De eldre spillerne gikk foran og ble akkompagnert av sultne unggutter.  Det ble en god match der vi styrte kampbildet og scoret flere flotte mål.

Laget:
Knut Ole Ranheim (99), Eivind Ringen (97), Marius Sætre (97), Ørjan Vilhelmshaugen (00), Sindre Veltun (97), Andreas Nyhagen (98), Simen Fugllien (96), Henrik Gule Johansen (97), Arthur Øverseth (98), Ole M S Sørum (96), Erland Meldal (96)

Innbyttere:
Jonas Hauge (99), Emil Holden (97), Lars-Emil Sætrang (97) byttet inn i 51. minutt for Nyhagen, Øverseth og Veltun.

Vegard Opheim (97), Daner Mohammed (97) og Morten Nerli (96) byttet inn i 60. minutt for Sørum, Meldal og Vilhelmshaugen.

Målscorere:
Gule Johansen x2, Meldal, Fugllien, Nerli, Hauge, Øverseth, Daner