Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Toppspillere på Blåbærmyra?

Fredag kl. 18 tar Valdres imot andrelaget til Norges beste fotballklubb på Blåbærmyra. Spørsmålet er hvor mange elitespillere Molde stiller med.

Moldes andrelag har avansert oppover tabellen i høst og ligger nå på en komfortabel 8. plass, åtte poeng foran Valdres, som nå har havnet helt i bunnen av tabellen. De tre siste kampene har gitt tre seire for romsdalingene: 3-2 mot Elverum, 6-2 over Rødde og 2-1 over Nybergsund.

Så har også Molde 2 stilt et svært så sterkt lag i høst. I kampen mot Nybergsund fant vi f.eks Espen Bugge Pettersen, Knut Olav Rindarøy, Agnaldo, Eirik Hestad og Pape Pate Diouf i startoppstillingen. Hvor mange av disse som kommer til Blåbærmyra er usikkert. A-laget har som kjent spillepause pga. landskamper, og det er usikkert hvordan dette slår ut.

mfk-nil-trysil_1oxccthrybonq1xggjrf2v87ff.jpg

Blir Espen Bugge Pettersen å se på Blåbærmyra? (Foto: Molde FK)

I vårkampen på Aker stadion vant Molde 2 2-1, etter at "Mac" Laham først hadde gitt Valdres ledelsen. Valdres-trener Atle Johannessen har denne gangen en stor tropp til rådighet, ettersom både Jesper Modig og Gustav Heldal er klare etter suspensasjon.

Det ligger til rette for en spennende fotballkveld på Blåbærmyra, og vi satser på at det laget som trenger poengene mest også stikker av med dem...

PS! Skinkelotteriet fortsetter. Jan Erik Helleren og datteren Oda Emilie har solgt lodder på Amfi Valdres denne uka, men det er ennå noen igjen til kampen. Skinka er denne gangen sponset av VÅGÅ fotball! Tusen takk!