Nytt ekstraordinært årsmøte 7. oktober

Det kalles inn til nytt ekstraordinært årsmøte tirsdag 7. oktober etter at det heller ikke i kveld lyktes å fylle alle postene i styret. Men Gunnar Dahlen (bildet) har sagt seg villig til å stille som styreleder, på visse betingelser.

Valgkomiteen hadde ikke fått ja fra noen kandidater til å fylle det ledige vervet som styreleder før møtet i kveld. Under møtet sa likevel Gunnar Dahlen, som den siste tida har fungert som sportslig leder, seg villig til å ta over vervet. Dahlen satte som betingelse at klubben skal ha en daglig leder, men ikke nødvendigvis med èn gang.

Styret hadde annonsert at de kom til å trekke seg fra sine verv dersom ikke de to ledige plassene i styret nå ble fylt. Dette gjorde de også, men gikk likevel med på å fungere fram til nytt ekstraordinært årsmøte den 7. oktober. Valgkomiteen må derfor i sving igjen for å fylle plassene i det nye styret.DSC_8311.JPGDaglig leder Kjell Mære benyttet anledningen til å takke for seg. Mære forsikret at han kom til å være aktiv i klubben også framover, og fikk applaus fra forsamlingen for vel utført arbeid under vanskelige forhold.

Innkalling til ekstraordinært årsmøte:

Det kalles med dette inn til ekstraordinært årsmøte i Valdres FK tirsdag 7. oktober kl. 18.00 i Valdres Næringshage.

Saker:

1) Valg av styre og styreleder

2) Videreføring av stillingen som daglig leder.