Skinke og pizza gir penger i kassa

Tiltakslyst og fantasi trengs for å gi Valdres FK penger i kassa! Lørdag innbragte utlodning av skinke og pizza 4000 kr.  Her er det fru Fossnes som overrekkes vinnerskinka av ordfører Klosbøle.

Skinka var det Karl Hope som sponset, mens pizzaer ble spandert av Tasty House. Karl Hope forteller at det er ordnet skinkesponsorer til de fem neste hjemmekampene, og at Tasty House vil fortsette med å stille pizza til disposisjon. Dersom alt går etter planen vil altså klubben tjene 24.000 kroner netto på dette lotteriet.

002.JPG

Valdres' ivrigste loddselger, Roar Olsen, er her i gang med salget på Skiferplassen. Karl Hope vil også takke gutta fra Slidreøya for hjelp til loddsalget, Rune Stenslette for musikken og ordfører Klosbøle for trekningen.

NB! Når det er snakk om sponsing, blir vi fortalt at Odd Nyhagen betalte bussturen til bortekampen i Brumunddal av egen lomme.... Med slike folk på laget er det ikke tvil om at Valdres FK vil bestå!