Kronerullingen fortsetter!

Vi nærmer oss 100.000 kroner fra velvillige kronerullere! Så langt er det bedriftene som har vært flinkest. Det har kommet inn hele 85.000 kroner fra bedrifter, mens privatpersoner har bidratt med vel 7000.

Det er veldig viktig at klubben lykkes med kronerullingen. Styret vil derfor oppfordre flest mulig til å bli med. Vi vil jo alle at klubben i våre hjerter skal overleve og bli best mulig i stand til å møte framtida. Vi må huske at alle som har vært med å løfte fram klubben siden starten i 2006 har en stor innsats for å skape en flott fotballklubb her i Valdres. Vi må derfor ikke dvele for mye ved hvorfor man nå trenger en kronerulling. Fokuset må derimot være hvordan vi i fellesskap nå kan løfte klubben over kneika.

I dagene som kommer vil vi på sida her vise hvordan kronerullingen utvikler seg. I figuren vil alle kunne se hvordan tallene vokser. Vi er godt i gang. Hvor langt er vi stand til å nå?

Både privatpersoner og bedrifter oppfordres til å henge seg på, og innbetale et beløp til klubbens bankkonto nr. 2070.20.62609.