Kronerulling er i gang!

Kjære venner av Valdres-fotballen

Valdres FK vil nå nye sportslige høyder! Alle gode krefter blir nå satt i sving for at vi alle skal få oppleve et divisjonshopp oppover for både 2. divisjonslaget, damelaget og juniorlagene i løpet av få år. Dette krever hardt og målrettet arbeid av alle som er involvert.
      Vi trenger hjelp til å rydde unna noen av de daglige utfordringene, slik at vi får den arbeidsroen vi trenger for å utvikle fotballen i Valdres. Derfor appellerer vi til alle våre fotballvenner om et bidrag til en kronerulling.
      Dette bidraget vil bidra til å hjelpe Valdres-fotballen framover. Med mindre gjeld i klubben får vi anledning til å rette blikket framover, og bruke inntektene til å nå målene våre. Dette er en investering for framtida.
VALDRES, ÒLE ÒLE ÒLE!

Kontonummeret er 2070.20.62609