Junior 1. div med bortetap

Førstedivisjonslaget vårt i G19 tapte andre seriekamp 5-0 mot FK Gjøvik Lyn på Gjøvik Stadion. Etter en god førsteomgang der det sto 0-0 falt vi sammen i to perioder av andreomgang

Kampen stod 0-0 til pause, og selv om Gjøvik hadde mest ball var det en forholdsvis jevn batalje de første 45 minuttene. I andreomgang tok derimot Gjøvik mer over, og fikk tre kjappe mål tidlig i omgangen. Resten av omgangen var jevn, med sjanser til begge lag, før Gjøvik igjen viste seg bedre mot slutten av omgangen og gjorde ytterligere to mål.

Kampen endte dermed 0-5, men vi tar med oss en god 1. omgang og en god periode midt i andreomgangen mot et meget solid Gjøvik-lag med gode ballspillere.

Laget:
Øyvind, Eivind, Marius, Even, Torjus, Ole Magnus, Jonas, Kasper, Andreas N, Vegard, Erland

Innbyttere:
Henrik (ca 60 min), Markus (45 min), Lars-Emil(45 min), Tommy (20 min), Daner (15 min)