Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Skeid neste for A-laget

Skeid spiller i 2. divisjon avd. 4 i år og har som Valdres spilt en rekke treningskamper. Her er de siste resultatene:

15. februar: Skeid - Asker 3-2

1.mars: Skeid - Birkebeineren 5-0

15. mars: Skeid - Kjelsås 0-3

29. mars: Skeid - Lyn 1-3

Valdres stiller dette laget lørdag:

Varpestuen

Rabben   Karenstuen     Modig      Brekken

Dyve    Jeppsson    Laham       Turczyn

Neale       Høglien

På benken:

Hansen, Volden, Sæthershagen, Nerli, Brateng

Juniorlaget spiller en avgjørende kamp mot Gran på søndag, noe som nok vil bli tatt hensyn til. Ute med skade er Chappy, Gonzalez, Wiik og Holmen. Chappy er i full trening, og er klar til seriestart om ikke noe spesielt skjer. Alonso Sanchez Gonzalez har blitt behandlet for lyskeskade, men også han mener ekspertene skal bli klar. Wiik er adskillig mer usikker; han deltar nå nesten for fullt på trening, men det kan vel  ta noe tid å få lagkapteinen i kampform.

Trener Leif Tsolis sier at han fortsatt er på utkikk etter aktuelle spillere, gjerne en i hvert ledd. Samtidig er han så fornøyd med de spillerne han har at det slett ikke er noen desperat spillerjakt.  - De som kommer inn må kunne stå for våre målsettinger, verdier, holdninger og filosofi. Mennesketyper og lojalitet er helt avgjørende, avslutter Tsolis.