"Kigen" Karenstuen har signert

Det har lenge vært usikkert hvor "Kigen" kom til å spille sesongen 2014, men han har nå valgt å fortsette karrieren i Valdres minst et år til. Gudbrandsdølen kom til klubben før fjoreårs-sesongen, og spilte seg raskt til en fast plass som midtstopper. "Kigen" gjorde så store framskritt  sesongen 2013 at han også har vært i søkelyset til en del andre klubber. Valdres FK er derfor glad for at han nå ønsker å fortsette på riktig sida av Valdresflya!

Dermed er en ny brikke falt på plass i troppen til Leif Tsolis. Av fjoreårets A-stall er det da bare Gonzalo Gutierrez, "Pachu" Martinez, Kalle Neale  og Thomas Morgan som definitivt er borte. Ardjan Fera og Manuel Hervas er ennå uavklarte. Det er derfor fremdeles en del ledige plasser i troppen.