Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2
Israil Edilsultanov: 1 mål

Tønsberg i høstform gjester Blåbærmyra

Etter bare tre poeng før ferien skiftet Tønsberg trener. Inn kom Ståle Brandsrud, som har greid å blåse nytt liv i vestfoldklubben. I høst har det blitt sterke seire over både Gjøvik, Raufoss og Fram Larvik. Riktignok ligger laget fortsatt nederst på tabellen, men de gode resultatene har nok gitt klubben tro på at det går an å overleve i divisjonen.

Trener Ståle Brandsrud har en lang karriere både som spiller og trener bak seg. Han regnes som tidenes målscorer i norsk seniorfotball med hele 543 mål, hovedsaklig scoret for drammensklubben Drafn. Brandsrud var forøvrig på Blåbærmyra også i fjor og vant 1-0 med Ørn Horten. Han greide likevel ikke å hindre at Ørn til slutt rykket ned.

For Valdres er Joakim Wiik ute med karantene. Thomas Varpestuen er blitt skadet på trening, og blir erstattet på benken av Kristian Bakken.

Troppen:

Gonzalo Gutierrez Méson, Kristian Bakken

Manu Hervás, Alonzo Gonzales, Pachu Martinez, Bjørnar Sætershagen,
Lars-Fredrik Brateng, Andreas Dyve, Desmond Chappy, Ardijan Fera, Simen Høglien,
Kalle Neale, Thomas Brekken, Stig Ørjan Karenstuen, Mahmoud Laham, Robert
Rabben.

Ellers spiller damelaget en helt avgjørende kamp mot Nordre Trysil søndag. Tryslingene ligger poenget foran Valdres, og skal Valdres overleve i andre divisjon bør det bli tre poeng i helga.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land