Gjøvik-Lyn 2 - Valdres FK » Gjøvik stadion » 13. mai 2024 19.30
13. mai 2024 19.30
Valdres/Fagernes  -  Kongsvinger 2

Jan Tore Vik slutter fra nyttår

- Vi er veldig lei oss for beslutningen Jan Tore har tatt, sier styreleder Kjell Håvard
Tuv.

- Han har gjort en kjempegod jobb og bragt klubben over i en annen divisjon på det administrative planet. Det blir vanskelig å fylle hans plass, men vi er allerede i gang med å lete etter en arvtaker. Vi regner med å ha en person på plass så tidlig at stillingen slipper å bli stående tom en periode, sier Tuv.

Selv begrunner Jan Tore Vik valget om å slutte i deltidsstillingen i Valdres FK med
at han ønsker en fulltids jobb.

- Det er variert og spennende å være daglig leder for det som er definert som Valdres
viktigst møteplass, sier Jan Tore.- Jeg har fortsatt et stort engasjement for sporten og klubben, men jeg velger likevel å takke for meg til fordel for en annen viktig og spennende jobb i Valdres.

tirsdag 14.05 kl. 19.30
Valdres FK 2 - Bagn IL