Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Valdres møter godt bortelag

Valdres må for første gang i år greie seg uten Alonso Sanchez Gonzales (bildet) på midtbanen. På andre banehalvdel står et lag som har tatt alle sine poeng borte.

Alonso Sanches Gonzales må altså stå over etter å ha samlet tre gule kort. Det blir interessant å se hvordan laget nå vil klare seg uten den store motoren på midtbanen. Ole Skouboe har tatt ut denne startelleveren:

Gonzalo Gutierrez Meson, Robert Rabben, Manu Hervas, Stig Ørjan Karenstuen,
 Joakim Wiik, Ardijan Fera, Mahmoud "Mac" Laham, Thomas Morgan,"Pachu" Martinez, Simen Høglien, Kalle Neale.

På benken: Tomas Varpestuen, Thomas Brekken, Desmond Chappy, Erik Holmen, Bjørnar Sætershagen

Bossekop står med fire poeng så langt i år, og alle er tatt på bortebane. 3-0 ble det over Strømsgodset 2 og 1-1 mot Frigg. I tillegg klarte laget et meget hederlig 1-2 mot Lyn på Frogner. Mot Strømsgodset hadde hjemmelaget ballen mest, forteller Ole Skouboe, men Bossekop var farlige på kontringer. Han regner med at finnmarkingene vil kjøre samme opplegg på Fagernes.

- Det er en vigtig kamp for oss, sier Skouboe, - med en sejr fastholder vi positionen i
 divisionens bedste halvdel, og har også kontakt til de øvrige tophold - med undtagelse af Alta!!! Valdres FK må finde sig i at være favoritter i morgendagens kamp mod Bossekop -
og det pres må vi kunne klare.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land