Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2
Israil Edilsultanov: 1 mål

Valdres fk Junior 2

Valdres fk har 28 juniorspillere i stallen som spiller Interkrets og 1.divisjon.Vi er stolte av å ha et lag i Interkrets serien med Audun Bakken som hovedtrener. Men Junior 2 gjør det også bra i sin serie. Laget har spilt 7 seriekamper og vunnet alle! Til høsten spiller laget i en egen serie med andre vinnere i 1.divisjon og lag som rykker ned fra elite.Junior 2 skal være et utviklingslag der målet er å spille god fotball, trene ferdigheter og formasjoner. Alle juniorspillerne trener sammen som en homogen gruppe der Interkrets laget 'spisser' sin tropp i forkant av sine kamper. Alonso Gonzalez leder junior 2 laget, og inspirerer med sin "passion for good football" og gode holdninger! Da Alonso er spiller på Valdres fk blir laget ofte ledet av et par velvillige fedre på bortekamper. Spillere fra -96 årgangen er 'stammen' på dette laget sammen med alternerende spillere fra -95 og-94 årgang. Bildet er fra bortekamp mot Kolbu KK.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land