Tåler juniorane også medgang?

"Ein skal ha god rygg for å bære gode dagar", seier eit gamalt ordtak. Onsdag får vi sjå om juniorlaget også greier å tackle medgangen laget har hatt dei siste kampane. Motstandar er juniorane til tippeligalaget Sarpsborg 08.

Valdres fekk mykje skryt etter 3-0 heime over Fredrikstad. Dette resultatet vart fulgt opp av ein uventa bortesiger over Asker. - I den kampen hadde vi alt å vinne, seier Audun Magnus Bakken, men nå er situasjonen ein annan. Nå er det vi som har presset, og vi får ei utfordring med å greie å nullstille oss til oppgjeret. Eg er spent på om vi får til dette.

Valdres igg før kampen på åttande plass, mens gjestene frå Østfold er på tiande, to poeng bak. Sarpsborg er også inne i ei god periode, med sju poeng på dei tre siste. Laget kan også vise til ein fin 3-2 siger over serieleiar Oppsal tidlegare i sesongen.

Valdres har alle mann klare til onsdagens kamp, og kan dermed stille sitt beste lag.  Merk kamptidspunktet: 17.00!