Damer og herrer møter Lyn

Lyn 2 ligger på fjerdeplass på tabellen med 13 poeng, mens Valdres i skrivnde stund ligger helt sist med 6 poeng. Dog er avsanden til lagene over kort. Lyn imponerte i sist serierunde med 4-1 hjemme over Raufoss, mens valdresjentene gikk på en stygg smell med hele 2-9 mot Øvrevoll Hosle. Men - Valdres har så langt vært to forskjellige lag hjemme og borte, så poengene er langtfra delt ut på forhånd i denne matchen.

Herrene tar altså turen til Oslo for å møte Lyn søndag kl. 18. Her blir det gjensyn med Runar Brenden, som så langt i sesongen har imponert på høgre backplass for laget fra Oslo vest. Lyn har ellers vært mye opp og ned denne våren. Det har variert fra det fantastiske borte mot Raufoss til det begrederlige mot Nybersund i forrige runde. Hjemme på Frogner er likevel Lyn alltid sterke, og er nok storfavoritter mot våre gutter.