Cup-oppgjør mot Raufoss på Blåbærmyra

Juniorene spiller første runde i NM lørdag kl. 15 på Blåbærmyra. Motstander er Raufoss, og det ventes et jevnt og hardt lokaloppgjør mot totningene.

Trener Audun Magnus Bakken venter kamp på kniven lørdag, selv om Raufoss spiller et nivå under Valdres. - Raufoss er en klubb som driver godt hele vegen, fra A-lag og nedover. Så her kommer det til å bli en kamp der vi må ta fram vårt beste, sier Bakken.

Hos Valdres er Knut Olav Veimodet og Erik Holmen uaktuelle, ettersom de er i hovedstaden på "Fjols til fjells". Bakken varsler også et par andre endringer i forhold til kampen mot Bærum.  Når kampene kommer så tett, er det viktig at flere spillere får matchtrening.

Publikum våknet virkelig i andre omgang mot Bærum onsdag, og hjalp laget fram til seier. Forhåpentligvis møter enda flere fram nå og lager skikkelig cupstemning på Myra!