Avspark er tatt!

Det var Dragebergets Jan Erik Mathisen som ledet forsamlingen gjennom kveldens program. Klubbleder Tuv og trener Skouboe innledet med appeller, mens Dragebergets K.I. Rudi stod for "kulturelle" innslag. Mathisen takket klubbens trofaste hjelpeapparat for innsatsen og kom med mer eller mindre velfunderte betraktninger om klubben og om verden i alminnelighet.

DSC_0318.JPG

Etter en kort pause med innlagte forfriskninger kom kveldens høgdepunkt i form av presentasjonen av årets A-lag. Mathisen innledet med den hjemvendte sønn Thomas Morgan og en Kristian Tuv på krykker. Deretter fulgte ca. tjue av dalens beste menn, som hver og en måtte gjøre greie for hvorfor akkurat han kom til å bli kåret til årets spiller, og hvor mange mål han kom til å score.

DSC_0376.JPG

Thomas Morgan, Jon Fossholt og Andreas Dyve i sin beste stas.

Nettsidenes utsendte reporter ble etter dette hentet av sin fru, og er således ikke i stand til å rapportere fra den mer uformelle del av arrangementet. Men det er all grunn til å slå fast at både Drageberget og Valdres FK vil bli vanskelige å hanskes med sesongen 2013!

DSC_0403.JPG

Stramme karer! Knut Ingar Rudi og Jan Erik Mathisen i arrangørstaben.

PS! Når enkelte bilder er noe uskarpe, skyldes det all røyken som Mathisen 6 Co. slapp ut, ikke at fotografen var uklar.