Årets prisvinnere kåret

Årets prisvinnere ble offentliggjort under Valdres FKs sesongavslutning lørdag. Flest priser var det Andreas Dyve som stakk av med; Dyve ble både kåret til årets junior og årets komet.

Det var rundt 120 personer som feiret at sesongen var over på Fagernes Gjestegård lørdag. Etter 4-1 over Raufoss før på dagen var stemningen svært god, selv om Kjell Håvard Tuv måtte konstatere at Valdres FK ikke lenger var Opplands beste klubb. Vi kommer tilbake med flere bilder fra festen senere, men her er årets prisvinnere:

DSC_0815.JPG

Erlend Sæbu fikk prisen for G 16 1.

DSC_0811.JPG

En beskjeden Jonas F. Hauge ble kåret til beste spiller på G 16 2.

DSC_0797.JPG

Andreas Dyve ble, som før nevnt, både utnevnt til årets komet og beste junior. Her får han prisen av Gro Melkild.

DSC_1895.JPG

Årets damespiller ble Anita Strand. (Nei, bildet er ikke tatt på festen, men på Blåbærmyra!)

DSC_0850.JPG

Spillerne på A-laget kåret keeper Gonzalo Gutierrez Meson til årets spiller.

DSC_0895.JPG

Dragebergets pris gikk i år til den spilleren som flest ganger har vært kåret til dagens beste på Blåbærmyra. Vinner ble Kalle Neale (og for den som lurer på hvordan etternavnet uttales kan vi nå slå fast at det er "niil"!) Her med J.E. Mathisen.

DSC_0873.JPG

Valdres FKs innsatspris gikk i år til Magne Olav Huset, også kjent som Plomma. Huset fikk prisen spesielt for innsatsen under loppemarkedet i vår, men også for god jobb på benken. Intervjuer er Mikael Fønhus.