Optimismen er tilbake før møtet med topplaget!

Alle rapporteres friske og skadefrie før bataljen på Blåbærmyra. Det betyr trolig at Skjærstad begynner med samme laget som mot Grorud, dvs. med tre spanjoler i startoppstillingen. Det er tydelig at ankomsten av Manuel og Alonso har hevet laget spillemessig, selv om det "bare" har blitt ett poeng i hver av de to bortekampene som er spilt så langt. De to har også glidd fint inn i troppen, og det er en kamplysten gjeng som ser fram mot å revansjere de tre strake tapene som Elverum har påført dem.

Damene spiller søndag mot Lillestrøm 2. Det begynner å dra seg til i bunnstriden i avdelingen, med Valdres pr. i dag bare ett poeng over streken. Lillestrøm 2 er et av de lagene Valdres bør ta poeng fra for å overleve, og Ole Anders Ulven maner jentene til å kjempe for livet på Blåbærmyra søndag. Kampen på Lillestrøm i vår endte med 2-0 til hjemmelaget.

Odds Valdres - Elverum:

Betsson: 2,95 3,95 1,92