Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

2-2 mot Brumunddal

Valdres spilte en god førsteomgang i dag og ledet fortjent 1-0 til pause. Det var Mato Grubisic som headet inn en corner etter 29 minutter. Valdres stilte med nykommeren Alonso Sanchez Gonzales fra start,  og Alonso gjorde ifølge rapportene en meget god første omgang.

Etter pause skiftet kampen karakter og hjemmelaget tok over mye av spillet. Det ble utligning til 1-1 og 2-1 til Brumunddal, før Valdres fikk straffe etter 83 minutter. Straffen ble dømt etter en klar hands i feltet til Brumunddal. Mato Grubisic satte ballen sikkert i mål, og dermed endte kampen 2-2. Poengdeling var totalt sett rettferdig i en kamp der lagene eide hver sin omgang.

Laget: Rundbråten, Brenden, Masdal, Wiik, Tuv, Morgan, Gonzales, Fera, Gutierrez, Grubisic.

Innbytter: Hervas for Tuv 55 min.  Desmond Chappy for Fera 73 min. og Høglien for Gutierrez 83 min.

Dette skriver Brumunddal om kampen: