Viktige kamper for damer og rekrutt i kveld

Både damelaget og rekruttene i 4.divisjon har svært viktige kamper mandag kveld. Damene spiller hjemme mot Fart 2, mens rekruttene reiser til Gjøvik for et rent toppoppgjør mot Gjøvik Lyn.

Damelaget skal altså opp mot andrelaget til Fart, som ligger på ellevte og nest siste plass foran denne runden. Hedmarks-laget står med fire poeng så langt i år, etter en seier og en uavgjort. Alle poengen har kommet på hjemmebane. Valdres ligger på åttende plass med 10 poeng. For våre jenter er denne kampen og den neste mot bunnlaget Lillehammer svært viktige. Med seire her kan valdresjentene ta sommerferie på nokså trygg grunn midt på tabellen. Skulle det bli tap, vil vi være ubehagelig nær nedrykkstreken. Kampen går på Blåbærmyra i kveld går kl. 19.30.

Rekruttlaget spiller toppoppgjør på Gjøvik stadion. Foran dette oppgjøret er det tre lag som står med 19 poeng: Kolbu/KK, Gjøvik Lyn og Valdres. Kolbu/KK har imidlertid spilt en kamp mer. Ettersom det er bare ett lag som rykker opp fra avdelingen, og ettersom Valdres har ambisjoner om å være dette laget, vil kveldens kamp være av stor betydning. Fra A-stallen skulle bl.a Desmond Chappy, Kristian Tuv og Simen Høglien være disponible, ettersom disse ikke startet A-kampen mot Raufoss.