Tap for G16

Begge G16-lagene gikk på tap i den sjette runden i 1.div nivå to.

G16 1 tapte 3-2 borte mot Gjøvik/Lyn i en jevn affære. Begge lag hadde store sjanser, men vi hadde flest og brant også flest. Offensivt var vi bra med ball, men vi var ikke sterke nok bakover. Målene våre ble satt inn av Kristian og Ole Magnus, begge etter godt spill.

Laget: Simen K, Martin G - Markus - Even - Kristian, Simen F - Martin S - Erlend, Ole Magnus - Tord - Joakim

Res: Eivind - Henrik og Emil

G16 2 møtte Vind borte på mandag og tok med seg 8-2-tap hjem. Mange av målene kommer etter individuelle feil som må lukes bort.

Laget: Øyvind, Aslak - Bjørn Tore - Marius - Lars Emil, Andreas - Sindre LB - Kasper, Sindre V - Sergen - Vegard.

Res: Torbjørn, Erik, Olaf, Eirik og Jonas

Neste kamper for G16 1 er førstkommende torsdag på Blåbærmyra mot Vind, mens G16 2 møter Lillehammer 2 på samme bane på fredag.