Tap for G16

Det ble tap for begge G16-lagene i helga.

Lørdag tapte G16 2 1-0 borte mot et sterkt Ottestad-lag. Ifølge rapportene var tapet fortjent og Ottestad var nærmere 2- og 3-0, enn vi var redusering, selv om seiermålet var av den billige sorten.

Laget: Torbjørn, Kristoffer - Bjørn Tore - Even - Lars Emil, Kasper - Sindre V - Erlend, Aslak - Sergen - Emil.

Reserver: Eirik, Jonas, Tadas, Olaf og Erik

Søndag fikk G16 1 juling borte mot Ridabu/Fart med 6-1. Dette er en kamp vi aldri skal gjenta igjen, da innsaten og holdningen er fraværende! Vi ligger under 2-0 til pause og får en redusering rett etter hvilen, men da 3-1 kommer, kollapser vi og hjemmelaget putter på ytterligere 3 mål. På den positive siden, skal vi aldri møte og gjennomføre kamp med så dårlig innstilling igjen. Gutta vet nå at skal man prestere godt, må hodet være på plass og viljen til å vinne må være på topp. Vi gleder oss til å heve oss i neste kamp.

Laget: Øyvind, Marius - Markus - Kristian - Torjus, Andreas - Sindre B - Martin S, Joakim - Tord - Vegard.

Reserver: Eivind, Kasper og Aslak

Neste kamper for oss er fredag, da G16 1 møter Ottestad (som slo G16 2 i forrige runde) kl 1930 på Blåbærmyra, mens G16 2 tar imot Vind på lørdag kl 12 på samme bane. Håper å se mange på tribunen. Vel møtt!