God angrepstrening for damelaget

Nordsinni holder til i divisjon 4, så noen overraskelse er det ikke at det ble spill mot ett mål på Blåbærmyra. I første omgang var det hovedsaklig damespillere som stilte for Valdres, mens trener Ole Andres Ulven kjørte innpå mange juniorjenter i andre omgang. Ulven mener at det ble en god treningsøkt i offensivt spill og ser det som positivt at mange jenter fikk prøvd seg. Det er fortsatt noen skader i laget, men forhåpentligvis vil Valdres stille med full styrke til serieåpningen mot Kolbotn 2 mandag 16.april.

Før den tid skal damene få maskulin motstand, da de møter G 16 over to kamper.

Valdres FK - Nordsinni: 13-0 (7-0)

Laget:

Eva, Monica, Solveig (Hanne 45 min), Hilde, Kristin (Malin 45 min), Gine (Marie 45 min), Mariann (Runa 45 min), Stine (Mona 45 min), Lene (Øyfrid 45 min), May Liss (Marte 45 min) og Thea S. (Anja 45 min)