Lyn Hummel Eliteturnering

Damelaget skal i helgen delta på Eliteturnering. Turneringen arrangeres av Lyn og går fra fredag til søndag på Kringsjå i Oslo. Med lag fra toppserien, 1. divisjon og 2.divisjon, blir dette en helg med verdifull kampmotstand.

Valdres FK sitt damelag er plassert i gruppe B og møter Kongsvinger fra 1.divisjon (kl. 12:30) og Runar fra 2.divisjon (Kl. 17.10) i gruppespillet på lørdag. Plasseringsspillet blir gjennomført søndag. Totalt sett vil laget få fire kamper.

Damelaget er nå inne i en hektisk periode med treninger, turneringer og samlinger. Allerede mandag dra jentene videre til Raufoss på en 5-dagers samling. I slutten av uke 8 drar laget til Tyrkia.

Vi kan ellers rapportere om en så å si skadefri tropp som er godt i gang med forberedelsene til sesongen 2012.